May



Assalamualaikum. It's May and it's about 6months to SPM. Ya Allah, I'm not ready for it andddd still blogging! Lagipun petang dah study sikit, malam rehat lah kan. Dah lama tak post pulak tu hehehe. So, sekarang ni musim Sports Day sekolah korang kan. Confirm confirm lah best! Best jadi penonton je ekekek. Tahun lepas Miza ade masuk perbarisan PBSM.



Tapi itu thun lepas lah. Tahun ni tak masuk, harhar.
Well actually, it's last School's Sports Day in my life (31st April 2015) as I akan habis sekolah tahun ni. So I used my time wisely with le friends! We took selfies, we danced, we laughed and of course we gossip mossip hahaha. Tapi paling best dapat bersama. Sebab kelas dah tak sama susah kan. Time tu je dapat sama-sama. So, many pics kteorg amik. And hopefully tak hilang lah gambar kenangan tu. Hahaha.
Tahun ni Satria johan yeayy! Masa pengumuman johan tu, uish Miza terjerit terlolong sorak untuk Satria. Satu sebab Miza jerit tu bukan nak sokong je tapi untuk lepas stress yang dah lama terpendam. cewahh. Ok ok tahniah to my Satrias! 





Okaylah it's time to sleep (maybe) Tata, Assalamualaikum :)