Meow





"Meow meow"
Assalamualaikum. Harini hari Jumaat, and Miza baru balik dari tusyen tadi. Class mathematic modern untuk petang tadi tak ada so relax sikit harini.
So Miza nk cakap tahniah dan congratulations untuk akak-akak abang-abang yang berjaya dapat result flying colours untuk SPM 2014. Haih Miza tngok je, ya Allah bestnya dapat straight As kan. Tengok je dah rasa seronok apa lagi org yg dapat tu. Tapi dalam seronok seronok tu kadang-kadang Miza risau juga. Boleh ke Miza yg malas ni dapat straight As? Boleh ke Miza nk jawab soalan-soalan HOTS yang akan dikeluarkan nanti? Ah! risau! Rasa mcm taknak amik je SPM ahaha tapi tk boleh. Penting tuu untuk masa depan. And untuk senior-senior yang tak dapat straight As tahniah jugaa. You all did the best anyway.

2 minggu ni Miza exam UP1, first exam untuk tahun ni and 1 minggu telah pun selesai. Soalan dia mak aih susah. Yasmin sampai menangis. Harap sabar lah ya sis sebab aku pun rasa susah mu itu. Minggu depan exam lagi, kebanyakannya yg tulis-tulis essay. Yessa. Eh untuk apa nk yes hahaha. Alaaaaa, sabtu ahad ni kena struggle banyak-bnyak la mcm ni. Tah dapat serap dalam otak ke tak entah. hahaha

Okay lah. Jom tidur! sebelum tidur baca doa okay. Assalamualaikum.